Klient potwierdza, że ​​zapoznał się z Ogólne Warunki przed wyświetleniem strony zwrotu środków. Terminy „my”, „nasz” i „Sprzedawca” odnoszą się do strony internetowej Le Papier Peint Français.

Klientowi przysługuje ustawowy termin odstąpienia od umowy wynoszący 30 dni od daty otrzymania Produktów. Koszty zwrotu pokrywa Klient.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Nie możemy wymienić ani zwrócić żadnego oferowanego produktu. Nie możemy przyjąć następujących produktów, jeśli zostały rozpakowane:

Strajki, kryzysy zdrowotne lub inne zdarzenia stanowiące przypadek siły wyższej są zdarzeniami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu. Le Papier Peint Français nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie przesyłek podczas tego typu zdarzeń blokujące prędkość dostawy.

Żadna prośba o zwrot pieniędzy nie może zostać przyjęta z powodu spóźnienia w przypadku zamówienia mniejszego niż 30  dni spóźnienia. Klient wyraża zgodę na dokonanie ustaleń poprzez złożenie zamówienia w terminie, aby przewidzieć opóźnienia w dostawie.

Możliwe jest uzyskanie zwrotu pieniędzy bez konieczności odsyłania zamówienia, o ile nie zostało ono wysłane, to znaczy o ile nie został przypisany numer śledzenia. Po wysłaniu zamówienia zwrot kosztów nastąpi po zwróceniu zamówienia Klienta przesyłką identyfikowalną i otrzymaniu go przez Sprzedawcę.

Jeśli skrzynka pocztowa jest zbyt wąska lub zdecyduje się na to niezależny dostawca, może zaistnieć konieczność odebrania paczki w punkcie nadania lub lokalnym centrum pocztowym. Po potwierdzeniu odbioru paczkę należy odebrać w ciągu 7 dni przed zwrotem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę zwróconą do nieodebrania w wyznaczonym terminie. Zamówienie nie podlega bezpłatnemu zwrotowi, jeżeli podczas zakupu nie została wybrana bezpieczna metoda dostawy. Tak zwane zwrócone zamówienie musi następnie otrzymać numer śledzenia zwrotu, aby uniknąć utraty, wysłany przez klienta e-mailem do sprzedawcy po uzyskaniu informacji od La Poste.

Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany lub zwrotu Produktu wykazującego wady ukryte, niezgodność wynikającą z opakowania oraz problemy jakościowe powstałe podczas normalnego użytkowania Produktu, zgodnie z artykułami L.217-4 do L. 217-14 Kodeksu konsumenckiego. Zwrot środków nastąpi, zgodnie z wyborem kupującego, metodą wybraną podczas płatności lub w formie kredytu do wykorzystania na stronie przez 6 miesięcy. Koszty ponownej wysyłki będą wówczas pokrywane przez Sprzedającego. Kupujący nie może anulować sprzedaży, jeśli niezgodność jest nieistotna.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi zgodności towaru z umową lub wad ukrytych, Produkty wadliwe (niebędące winą Kupującego) lub niezgodne z zamówieniem zostaną zwrócone lub wymienione według wyboru Kupującego Kupujący. TO  Produkty  musieć  Być  wrócił do  stan  W  Który  Oni  Posiadać  lato  otrzymane  z  całość  z  elementy (akcesoria, instrukcje itp.) w opakowaniach umożliwiających transport w dobrych warunkach.
Gwarancje te pozostają bez uszczerbku dla prawa do odstąpienia od umowy przewidzianego w artykule 4.Należy pamiętać, że w ramach prawnej gwarancji zgodności Kupujący:
- korzysta z okresu dwóch lat od wydania nieruchomości na podjęcie działań;
- może wybrać pomiędzy naprawą lub wymianą rzeczy, z zastrzeżeniem warunków kosztowych przewidzianych w art. L. 217-9 Kodeksu konsumenckiego;
- jest zwolniony z obowiązku przedstawienia dowodu istnienia niezgodności towaru z umową w ciągu sześciu miesięcy od dnia dostarczenia towaru.

Prawna gwarancja zgodności obowiązuje niezależnie od gwarancji handlowej, która może potencjalnie obejmować Produkt. Przypomina się, że Kupujący może zdecydować się na skorzystanie z rękojmi za wady ukryte rzeczy sprzedanej w rozumieniu art. 1641 Kodeksu cywilnego i że w tym wypadku może dokonać wyboru pomiędzy rezygnacją ze sprzedaży lub obniżeniem ceny sprzedaży zgodnie z art. 1644 Kodeksu Cywilnego.

W przypadku zwrotów i wniosków związanych z tą sekcją prosimy najpierw o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub z naszym działem Ogólne Warunki. Zwrot dokonany przez Klienta, powodujący zewnętrzne koszty pocztowe, nie może zostać pokryty przez Sprzedawcę, jeżeli nie został on wcześniej poinformowany.

W przypadku błędnego modelu lub Produktu podczas przygotowywania zamówienia, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany Produktu. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki będą ponosić Sprzedający.
Klientowi przysługuje ustawowy okres odstąpienia od umowy wynoszący  30 dni od daty otrzymania Produktów. Koszty zwrotu pokrywa Klient.

Żadne urządzenie, którego główne części zostały zdemontowane, nie podlega zwrotowi ani zwrotowi pieniędzy. Po otrzymaniu przesyłki Sprzedawca oceni idealny stan Produktów (opakowanie, akcesoria i instrukcje itp.).

W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym terminie pomimo powiadomienia o dostawie od La Poste, zamówienie nie może zostać zwrócone, jeśli w momencie zakupu nie wybrano bezpiecznej metody dostawy.

W przypadku problemu lub wady urządzenia, należy postępować zgodnie z procedurą sprawdzającą:

1. Proszę dostarczyć wysokiej jakości dowód fotograficzny wszystkich produktów, w ramach których otrzymałeś  30 dni od dostawy.

2. Prosimy o dostarczenie wysokiej jakości dowodów fotograficznych/wideo przedstawiających problem, zgodnie z pkt  30 dni od dostawy.  Alternatywnie możesz dostarczyć oficjalny protokół szkody z urzędu pocztowego, jeśli zewnętrzne opakowanie Twojego zamówienia zostało uszkodzone lub rozpieczętowane.

3. Dostarczone zdjęcia muszą wyraźnie przedstawiać etykietę wysyłkową na opakowaniu, zawierającą wagę paczki i numer śledzenia.

Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie kontaktowej. Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Zwrotowi nie podlegają produkty łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety czy czasopisma. Nie przyjmujemy również artykułów intymnych i sanitarnych, materiałów niebezpiecznych oraz łatwopalnych cieczy i gazów.

Aby dokończyć zwrot, wpisz swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot pieniędzy zostanie wysłany pocztą, często upływa pewien czas.
Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem retour@le-papier-peint-francais.com.

ARTYKUŁ 8: GWARANCJA – ZWROTY – ZWROTY – ODSTĘPOWANIE

Przedmioty dostarczone przez the-wallpaper-franch.com są nowe i objęte gwarancją na wszelkie wady. Są identyczne z tymi dostępnymi w handlu tradycyjnym i pochodzą od wszystkich wymienionych wydawców i dostawców.

Jeśli zdarzy się, że towar jest wadliwy lub niezgodny z umową, kupujący ma taką sytuację  30 dni roboczych od otrzymania przedmiotu na żądanie wymiany lub zwrotu pieniędzy. Jeżeli termin do  wygasa zwykle w sobotę, niedzielę lub święto państwowe, ulega przedłużeniu do pierwszego następnego dnia roboczego.

Klient ma obowiązek zwrócić towar nowy lub nieużywany w całości, w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym, wraz ze wszystkimi możliwymi akcesoriami, instrukcją obsługi i dokumentacją.  (w oryginalnym opakowaniu celofanowym i z odpowiednią fakturą). W takiej sytuacji kupujący jest zobowiązany przesłać dowód wady(-ów) na adres contact@le-papier-peint-francais.com (opis i zdjęcia w załączeniu).

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Le Papier Peint Français® ma obowiązek zwrócić Klientowi wpłacone przez niego kwoty bez żadnych opłat, za wyjątkiem kosztów zwrotu. Zwrot środków następuje w terminie maksymalnie do  30 dni roboczych od daty otrzymania zwracanych paczek.

Koszty wysyłki zwrotnej pozostają wówczas Twoją odpowiedzialnością.

W przypadku zwrotu pieniędzy gwarantujemy, że nastąpi on w terminie krótszym lub równym  30 dni od daty otrzymania zwracanej paczki. Żadna płatność przy odbiorze nie będzie akceptowana, bez względu na przyczynę.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD ODSTĄPIENIA NIE DOTYCZY PRZEDMIOTÓW SPERSONALIZOWANYCH, WYKONANYCH NA ZAMÓWIENIE I/LUB STWORZONYCH WYŁĄCZNIE DLA KLIENTA.

Przedmioty te nie będą wówczas zwracane ani wymieniane.

Wszelkie prośby o zwrot należy najpierw przesłać e-mailem na adres  Francuska tapeta.