OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
KLIENT KONSUMENT

Artykuł 1 – POSTANOWIENIA OGÓLNE – ZAKRES ZASTOSOWANIA

1.1 Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży („Ogólne Warunki Sprzedaży”) określają prawa i obowiązki stron w kontekście internetowej sprzedaży Produktów.

1.2 Każde Zamówienie złożone na stronie internetowej  Francuska tapeta  zakłada wcześniejszą i nieograniczoną akceptację niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, które podlegają prawu francuskiemu. Dlatego też niniejsze Ogólne Warunki stanowią integralną część Umowy pomiędzy Klientem a Spółką. Są one w pełni wykonalne wobec Klienta, który przed złożeniem Zamówienia oświadczy, że zapoznał się z nimi i zaakceptował je bez ograniczeń i zastrzeżeń.

1.3 Niniejsze Ogólne Warunki mają zastosowanie do każdego Zamówienia złożonego przez pełnoletnią osobę fizyczną będącą konsumentem. Klient oświadcza tym samym, że jest osobą fizyczną, która ukończyła 18 rok życia, działającą w celach nie mieszczących się w zakresie jej działalności handlowej, przemysłowej, rzemieślniczej, liberalnej lub rolniczej. Składając Zamówienie, potwierdza posiadanie pełnej zdolności do podejmowania zobowiązań i zobowiązuje się do podania prawdziwych informacji dotyczących jego tożsamości.

1.4 WYŁĄCZENIE: Osoby działające w celach zawodowych, to znaczy osoby fizyczne lub prawne, publiczne lub prywatne, które działają w celach mieszczących się w zakresie ich działalności handlowej, przemysłowej lub rzemieślniczej; liberalnych lub rolniczych, także wtedy, gdy działają w imieniu lub na rzecz innego specjalisty.
Profesjonalistów chcących złożyć Zamówienie w Spółce zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

1.5 Ogólne Warunki mające zastosowanie do każdego Zamówienia to warunki obowiązujące w dniu płatności lub pierwszej płatności w przypadku wielokrotnych płatności) zamówienia. Spółka zastrzega sobie prawo do ich modyfikacji w dowolnym momencie poprzez publikację powiadomienia nowa wersja na swojej stronie internetowej. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe są dostępne na stronie internetowej Spółki pod następującym adresem: https://efereo.myshopify.com/pages/cgv i można je pobrać w formacie PDF.


Artykuł 2 – ZAWARCIE UMOWY ONLINE

2.1. Proces składania zamówienia


Aby dokonać zakupu jednego lub większej liczby Produktów w Serwisie, Klient wybiera każdy Produkt i dodaje go do swojego koszyka. Po dokonaniu wyboru muszą potwierdzić swój koszyk, aby złożyć zamówienie (1. kliknięcie)

Na tym etapie Klient zostaje przekierowany na stronę zawierającą:
Podsumowanie wybranych Produktów, odpowiadających im cen, warunków i kosztów dostawy. To oni muszą wówczas sprawdzić i ewentualnie skorygować zawartość swojego koszyka.
Niniejsze Ogólne Warunki. Do niego należy uważne zapoznanie się z nimi przed zatwierdzeniem całego Zakonu.

Zatwierdzenie Zamówienia po sprawdzeniu koszyka i zapoznaniu się z Regulaminem (drugie kliknięcie) stanowi zawarcie Umowy, a Klient przyjmuje do wiadomości, że drugie kliknięcie skutkuje zobowiązaniem się do zapłaty z jego strony.

Klient zostaje wówczas przekierowany na stronę płatności. Może wybierać pomiędzy różnymi oferowanymi metodami płatności i w ten sposób opłacić swoje Zamówienie.

Po zatwierdzeniu Zamówienia i dokonaniu płatności Klient otrzymuje na adres e-mail podany podczas tworzenia konta wiadomość potwierdzającą od Spółki. Ta wiadomość zawiera w formacie PDF:
Podsumowanie Twojego zamówienia (wybrany produkt, cena, warunki i koszty dostawy);
Numer zamówienia;
Regulamin i formularz odstąpienia od umowy;
Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe w formacie PDF.

W przypadku nieotrzymania potwierdzenia Zamówienia zaleca się Klientowi skontaktowanie się ze Spółką poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie.

Klient otrzymuje wówczas fakturę zakupu przesłaną w formie elektronicznej, co Klient wyraźnie akceptuje.

Zaleca się, aby Klient zachował niniejszą wiadomość potwierdzającą oraz fakturę zakupu, która również została mu przesłana w formie elektronicznej, ponieważ dokumenty te mogą stanowić dowód zawarcia Umowy.

2.2 Przypadek odmowy zatwierdzenia Zamówienia przez Spółkę

Spółka zastrzega sobie prawo do odrzucenia Twojego Zamówienia z dowolnego uzasadnionego powodu, w tym na przykład:
Zamówienie niezgodne z Ogólnymi Warunkami;
Zamówione ilości nie odpowiadają normalnemu zużyciu przez Klienta będącego Konsumentem;
Brak zapłaty za poprzednie Zamówienie lub toczący się spór dotyczący poprzedniego Zamówienia;
Podejrzenie oszustwa dotyczącego Zamówienia (poparte spójnymi dowodami).


Artykuł 3 - SPECYFIKACJA I DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU

3.1 Specyfikacje produktu

Zasadnicze cechy towarów i ich ceny są udostępniane Klientowi na stronach internetowych Spółki, a także, w stosownych przypadkach, informacje dotyczące użytkowania produktu.

Chociaż Spółka dokłada wszelkich starań, aby Specyfikacje były dokładne, Specyfikacje takie, z zastrzeżeniem pewnych wyjątków, takich jak informacje o cenach, są dostarczane przez dostawców Spółki. W związku z tym Spółka zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, które mogą być zawarte w Specyfikacjach.

Specyfikacje są przedstawione szczegółowo i w języku francuskim. Strony postanawiają, że ilustracje, filmy lub zdjęcia oferowanych do sprzedaży Produktów nie mają wartości umownej. Okres ważności oOpis Produktów oraz ich ceny podane są na stronach internetowych Spółki.

3.2 Dostępność Produktów

Oferty produktów obowiązują do wyczerpania zapasów u naszych dostawców. Dostępność Produktów jest zwykle wskazywana na stronie konkretnego Produktu.

Jednakże w zakresie, w jakim Spółka nie rezerwuje zapasów (z wyjątkiem szczególnych przypadków Produktów wskazanych jako przedsprzedaż na Karcie Produktu), umieszczenie Produktu w koszyku nie gwarantuje w sposób bezwzględny dostępności Produktu jego cena.

W przypadku, gdy Produkt stanie się niedostępny po zatwierdzeniu Zamówienia Klienta, Spółka niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie e-mailem. Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a Spółka zwróci cenę pierwotnie zamówionego Produktu oraz kwotę zapłaconą w ramach Zamówienia.

Jeżeli jednak Zamówienie zawiera inne Produkty niż te, które stały się niedostępne, zostaną one dostarczone Klientowi, a koszty dostawy nie zostaną zwrócone.


Artykuł 4 – CENY PRODUKTÓW

4.1 Ceny referencyjne wskazane na stronach

Cena referencyjna Produktów oferowanych na stronie jest ceną zalecaną przez markę, producenta lub jego oficjalnego przedstawiciela. W przeciwnym razie jest to cena ustalona na podstawie cen, po jakich Produkt jest powszechnie sprzedawany w panelu marek go dystrybuujących. Cena ta jest aktualizowana w momencie podania przez markę, producenta lub jej oficjalnego przedstawiciela nowej rekomendowanej ceny Produktu lub w przypadku zmiany ceny pobieranej w panelu marek.

4.2 Modyfikacja cen wskazanych na stronach

Ceny Produktów podane są na stronach z opisem Produktów. Podane są bez podatków, ceł i kosztów wysyłki. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów w dowolnym momencie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Za zamówione Produkty zostanie fakturowana cena obowiązująca na stronie w momencie zatwierdzenia Zamówienia.

4.3 Ceny produktów

W zakresie, w jakim wiele Produktów jest importowanych z zagranicy (spoza Unii Europejskiej) na życzenie Klientów, ceny Produktów sprzedawanych za pośrednictwem stron internetowych podawane są w euro, bez podatków (bez podatku VAT i bez ceł), chyba że wskazano inaczej. Są one dokładnie określone na stronach z opisem Produktu. Są one również podawane w euro, bez podatku (bez podatku VAT i ceł), o ile nie wskazano inaczej, na stronie Zamówienia Produktu oraz z wyłączeniem określonych kosztów wysyłki.

Ceny Produktów nie zawierają podatku VAT, podatków importowych ani ceł, które należy dodatkowo uiścić i będą w całości płatne przez Klienta, który jako odbiorca Produktu ponosi odpowiedzialność za te podatki.

Ceny Produktu(ów) nie obejmują kosztów pakowania, konfekcjonowania, wysyłki, transportu, ubezpieczenia i dostarczenia Produktu(ów) pod adres dostawy.

Od 1 lipca 2021 r. mogą zostać naliczone opłaty celne. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o tym na 48 godzin przed dotarciem paczki do centrum redystrybucyjnego.

4.4 Płatność podatków

Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za proces deklarowania i płacenia importowego podatku VAT podczas odprawy celnej Produktu. Może zostać poproszony o zapłacenie podatku VAT od importu. W zakresie, w jakim podatek ten nie leży w gestii Spółki, nie można wymagać jego zwrotu.

W przypadku wszystkich produktów wysyłanych poza Unię Europejską i/lub DOM-TOM cena jest obliczana automatycznie na fakturze bez podatków. W niektórych przypadkach mogą być należne cła lub inne podatki lokalne, cła importowe lub podatki stanowe. Spółka nie ma kontroli nad tymi prawami i kwotami.

Będą one leżały w gestii Klienta i są jego odpowiedzialnością (deklaracje, płatności na rzecz właściwych organów itp.). Dlatego też Spółka zachęca Klienta do uzyskania informacji na temat tych aspektów od odpowiednich władz lokalnych.


Artykuł 5 – PŁATNOŚĆ CENY PRODUKTÓW

5.1 Termin płatności

Zapłata całości ceny Zamówienia musi nastąpić niezwłocznie po zatwierdzeniu Zamówienia.

Spółka może wyjątkowo przyznać płatność w kilku ratach, w szczególności biorąc pod uwagę wysokość kwoty do zapłaty oraz posiadaną wiedzę o danym Kliencie. Spółka nie ma jednak obowiązku ustalania takich warunków płatności. W przypadku zaistnienia szczególnej sytuacji Klient może zgłosić żądanie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta Spółki pod poniższym adresem Contact@le-papier-peint-francais.com

5.2 Metody płatności

Aby opłacić swoje Zamówienie, Klient może wybrać spośród różnych metod płatności:

Płatność kartą kredytową:
Akceptowane są wyłącznie karty bankowe powiązane z placówką bankową zlokalizowaną we Francji lub międzynarodowe karty bankowe (Visa, MasterCard, American Express i Maestro). Klient gwarantuje Spółce, że posiada niezbędne uprawnienia do płatności używaną kartą bankową.Wyraźnie przyjmuje do wiadomości, że zobowiązanie do zapłaty kartą jest nieodwołalne i że podanie numeru jego karty bankowej stanowi upoważnienie do obciążenia jego rachunku całkowitą kwotą odpowiadającą zamówionym Produktom. Kwota zostanie pobrana w momencie zatwierdzenia Zamówienia.
Płatności kartą kredytową realizowane są za pośrednictwem bezpiecznej platformy płatniczej, a przekazywane informacje o kartach kredytowych korzystają z procesu szyfrowania SSL.

Płatność poprzez PayPal
Płatność PayPal jest akceptowana do limitu 1000 €.
Podkreśla się, że w przypadku korzystania z tej metody płatności, Ogólne Warunki Korzystania z PayPal, które są dostępne na ich stronie, są dodawane do niniejszych Ogólnych Warunków.

Płatność za pomocą kuponów i/lub kodów promocyjnych
Kupony i/lub kody promocyjne wydane przez Spółkę mogą zostać wykorzystane do opłacenia całości lub części Zamówienia. Te kupony i/lub kody promocyjne są ważne tylko raz. W przypadku próby oszukańczego wykorzystania kuponów i/lub kodów promocyjnych, Firma może po prostu anulować Zamówienie.

Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku odmowy autoryzacji płatności od oficjalnie akredytowanych organizacji lub w przypadku braku płatności za Zamówienie, Spółka zastrzega sobie prawo do zawieszenia i/lub anulowania wspomnianego Zamówienia.

Spółka zastrzega sobie prawo do zawieszenia dowolnej metody płatności w dowolnym momencie, szczególnie w przypadku, gdy dostawca usług płatniczych nie oferuje już wykorzystywanej usługi lub w przypadku sporu z Klientem dotyczącego Poprzedniego zamówienia.

Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzenia procedury weryfikacji Zamówienia, mającej na celu zapewnienie, że żadna osoba nie wykorzysta danych bankowych innej osoby bez jej wiedzy. W ramach tej weryfikacji Klient może zostać poproszony o przesłanie do Spółki pocztą elektroniczną lub pocztą kopii dokumentu tożsamości, potwierdzenia adresu oraz kopii karty bankowej użytej do płatności. Dokładne informacje dotyczące dokładnej treści żądanych informacji (w celu zachowania poufności danych) zostaną przekazane Klientowi w przypadku weryfikacji. Zamówienie zostanie zatwierdzone dopiero po otrzymaniu i sprawdzeniu przesłanych części.


Artykuł 6 - DOSTAWA – ODPRAWA CELNA – ODBIÓR

6.1 Dostawa

Przed zatwierdzeniem Zamówienia Spółka przekazuje Klientowi informacje dotyczące różnych sposobów dostawy oraz ich cen. Po dokonaniu przez Klienta wyboru sposobu dostawy, Spółka podaje szacunkowy czas dostawy.

Spółka dołoży wszelkich starań, aby Produkt(y) zostały dostarczone nie później niż w zaplanowanym terminie dostawy. W przypadku wystąpienia trudności Spółka zobowiązuje się do szybkiej komunikacji z Klientem w celu poinformowania go i znalezienia z nim odpowiedniego rozwiązania.  Należy pamiętać, że maksymalny czas dostawy wynosi od 5 dni do 6 miesięcy.  Częściowy zwrot pieniędzy w zależności od całkowitej kwoty zamówienia może zostać dokonany w przypadku, gdy zamówiony produkt lub produkt nie został jeszcze dostarczony.


Transport lotniczy, wysyłka i/lub dostawa Produktu(ów) zostaną w całości pokryte przez Klienta („Koszty Dostawy”). Koszty te wliczane są do ceny końcowej fakturowanej Klientowi w trakcie składania Zamówienia. Jednakże w cenę fakturowaną Klientowi przez Spółkę nie są wliczone opłaty celne.

W zależności od warunków wybranych przez Klienta, dostawa zostanie zrealizowana albo pod wskazany przez Klienta adres, albo w stosownych przypadkach do wybranego przez Klienta punktu przekaźnikowego z listy dostępnych punktów. Dlatego Klient jest odpowiedzialny za dokładne sprawdzenie informacji dostarczonych do dostawy, ponieważ ponosi on wyłączną odpowiedzialność w przypadku niedostarczenia z powodu niekompletnych lub nieprawidłowych informacji.

6.2 Odprawa celna

Klient dokonując zakupu nabywa produkt bez podatku i staje się importerem zakupionego produktu jako odbiorca Produktu.

Jest zatem szczególnie odpowiedzialny za procesy importu i odprawy celnej produktu w lokalnych urzędach celnych. W zależności od ceny złożonego przez niego zamówienia może zostać poproszony o uiszczenie opłat celnych (w przypadku Produktów o wartości celnej większej niż 150 EUR).

Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za proces zadeklarowania należności celnych podczas odprawy celnej Produktu. Te cła, które nie są fakturowane Klientowi przez Spółkę, nie podlegają jurysdykcji Spółki. Nie można zatem ponosić odpowiedzialności za zwrot tych praw.

6.3. Przyjęcie

Klient przy odbiorze Produktu zobowiązuje się sprawdzić, czy Produkt jest kompletny i czy nie jest uszkodzony.

W przypadku zauważenia nieprawidłowości Klient ma obowiązek skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Spółki w ciągu trzech dni (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty otrzymania Produktu. Reklamacja złożona po terminie nie może zostać rozpatrzona.


Artykuł 7 – WYCOFANIE

7.1 Zasada i termin

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu (14) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Zamówienia. W przypadku Zamówienia na kilka Produktów bieg terminu rozpoczyna się od otrzymania ostatniego Produktu.

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w powyższym terminie cena zakupionego Produktu(ów) oraz koszty przesyłki zostaną zwrócone, przy czym koszty zwrotu pozostają po stronie Klienta.

7.2 Wyłączenia

Zgodnie z postanowieniami artykułów L. 221-18 do L.221-28 Kodeksu Konsumenta, z prawa odstąpienia nie można skorzystać w przypadku umów:

Dostawa towarów lub usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od przedsiębiorcy i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy;
Dostawa towarów wykonanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie spersonalizowanych;
Dostawa towarów, które mogą ulec zepsuciu lub szybko wygasnąć;
Dostawa Towaru, którego opakowanie zostało otwarte przez Konsumenta po dostarczeniu i którego nie można zwrócić ze względu na higienę lub ochronę zdrowia;
Dostawa towarów, które po dostarczeniu i ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Dostawa napojów alkoholowych, których dostawa jest odroczona powyżej trzydziestu dni i których wartość ustalona przy zawarciu umowy zależy od wahań na rynku niezależnych od przedsiębiorcy;
Prace konserwacyjne lub naprawcze, które należy wykonać w trybie pilnym w domu konsumenta i na jego wyraźne zlecenie, w ramach limitu części zamiennych i prac ściśle niezbędnych do zareagowania w sytuacji awaryjnej;
Dostawa nagrań audio lub wideo albo oprogramowania komputerowego po otwarciu ich przez konsumenta po dostarczeniu;
Dostarczanie gazety, periodyku lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę tych publikacji;
Zawarte w drodze aukcji publicznej;

7.3 Warunki skorzystania z prawa odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Spółkę o swoim zamiarze odstąpienia poprzez wypełnienie standardowego formularza, którego wzór znajduje się poniżej lub poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia wyrażającego zamiar odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, o którym mowa powyżej .

Standardowy wzór formularza odstąpienia od umowy:

AVDA Europy Cadiz


Ja, niżej podpisany ______, niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży poniższego Produktu:
Nazwa produktu:
Data zamówienia i odbioru:
Numer zamówienia:
Numer śledzenia żądania wypłaty:
Nazwa klienta:
Adres klienta:
Podpis Klienta: (tylko w przypadku zgłoszenia niniejszego formularza w formie papierowej
Data :

Formularz ten należy przesłać do Spółki na jeden z poniższych adresów:
Europa Kadyks AVA

W przypadku dostawy elektronicznej na adres: Contact@le-papier-peint-francais.com Klient ma 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odesłanie Produktu do Spółki w oryginalnym opakowaniu, przy czym koszty zwrotu pokrywa wyłącznie Klient.

Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie i kompletne (opakowanie, akcesoria, instrukcje itp.), aby umożliwić ich ponowne wystawienie do sprzedaży przez Spółkę. W przypadku otrzymania Produktów otwartych, używanych, niekompletnych, uszkodzonych lub zabrudzonych, Spółka nie dokona żadnego zwrotu kosztów, a nawet może, jeśli uzna to za konieczne i właściwe, pociągnąć Klienta do odpowiedzialności za utratę wartości Produktu.

W przypadku zwrotu Produktu na warunkach przewidzianych przepisami prawa i niniejszymi Ogólnymi Warunkami, Spółka zwróci Klientowi wszystkie uiszczone przez niego kwoty, łącznie z kosztami dostawy, w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu, chyba że Produkt zostanie zwrócony następnie.W takim przypadku Firma zwróci pieniądze dopiero po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu zwracanego Produktu.

Zwrot ten zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient do zapłaty za Zamówienie, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności. W przypadku płatności za pomocą bonu upominkowego/kodu promocyjnego, Klient otrzyma zwrot pieniędzy poprzez przesłanie nowych bonów upominkowych/kodu promocyjnego na kwotę identyczną z zapłaconą w niniejszym formularzu.


Artykuł 8 – GWARANCJE

8.1 Gwarancje prawne

Spółka ponosi odpowiedzialność za wady zgodności towaru zgodnie z postanowieniami art. L.217-4 i nast. Kodeksu konsumenckiego oraz za wady ukryte rzeczy sprzedanej zgodnie z art. 1641 i nast Kodeks Cywilny.

Działając w ramach prawnej gwarancji zgodności (przewidzianej w art. L.217-4 i nast. Kodeksu Konsumenckiego), Klient Konsument:
Korzyści z okresu 2 lat od dostawy do działania
Może wybrać pomiędzy naprawą lub wymianą Produktu, z zastrzeżeniem warunków kosztowych przewidzianych w artykule L.217-9 Kodeksu konsumenckiego
Jest zwolniony z obowiązku przedstawienia dowodu braku zgodności w ciągu 24 miesięcy od dostarczenia towaru, jeśli Produkt jest nowy, oraz w ciągu 6 miesięcy od dnia dostawy, jeśli Produkt jest sprzedawany z drugiej ręki.

Klient może także zdecydować się na działanie w ramach rękojmi za wady ukryte w rozumieniu art. 1641 Kodeksu Cywilnego, Klient może wybrać pomiędzy rozwiązaniem sprzedaży lub obniżeniem ceny, zgodnie z art. 1644 Kodeksu Cywilnego.

Te gwarancje prawne obowiązują niezależnie od jakichkolwiek gwarancji umownych.


Powielanie odpowiednich tekstów

L.217-4 Kodeks konsumencki
„Sprzedawca dostarcza towar zgodny z umową i odpowiada za niezgodność istniejącą w momencie dostawy. Odpowiada także za wady zgodności wynikające z opakowania, instrukcji montażu lub instalacji, jeżeli leży to w jego gestii na mocy umowy lub zostało wykonane na jego odpowiedzialność. »

L.217-5 Kodeks konsumencki
„Nieruchomość jest zgodna z umową:
1° Jeżeli nadaje się do zastosowania zwykle oczekiwanego w przypadku podobnych towarów oraz, w stosownych przypadkach:
- jeżeli odpowiada opisowi podanemu przez sprzedającego i ma cechy, które sprzedawca przedstawił kupującemu w postaci próbki lub modelu;
- jeżeli wykazuje cechy, których kupujący może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę publiczne oświadczenia sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela, w szczególności w reklamie lub na etykiecie;
2° Lub jeśli ma cechy określone za obopólną zgodą stron lub nadaje się do specjalnego zastosowania, o którym marzy kupujący, o którym poinformował sprzedający i który ten zaakceptował. »

L.217-9 Kodeks konsumencki
„W przypadku braku zgodności kupujący wybiera pomiędzy naprawą a wymianą towaru. Sprzedawca nie może jednak postępować według wyboru kupującego, jeżeli wybór ten niesie ze sobą koszt wyraźnie nieproporcjonalny w stosunku do drugiego sposobu, biorąc pod uwagę wartość towaru lub wagę wady. Następnie jest on zobowiązany do kontynuowania postępowania, chyba że jest to niemożliwe, zgodnie z metodą niewybraną przez kupującego. »

L.217-12 Kodeks konsumencki
„Działalność wynikającą z niezgodności przedawnia się po upływie dwóch lat od dostarczenia towaru.»

1641 Kodeksu Cywilnego
„Sprzedający związany jest rękojmią za wady ukryte rzeczy sprzedanej, które czynią ją niezdatną do użytku, do jakiego jest przeznaczona, albo które ograniczają to użycie do tego stopnia, że ​​kupujący nie nabyłby jej lub nie dałby za nie niższą cenę, gdyby je znał. »

1648 Kodeksu Cywilnego
„Powództwo wynikające z wad przewlekłych kupujący musi wytoczyć w ciągu dwóch lat od wykrycia wady. […] »


8.2 Gwarancja producenta

Niektóre Produkty sprzedawane w Serwisie objęte są gwarancją umowną udzieloną przez dostawcę lub producenta Produktu, której Spółka nie jest bezpośrednio stroną.

O istnieniu tego rodzaju gwarancji wspomniano, w stosownych przypadkach, na stronie konkretnego Produktu.
Jeśli Klient chce skorzystać z tej gwarancji, powinien powiadomić Spółkę, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta i samodzielnie zapoznać się z warunkami stosowania gwarancji, które zazwyczaj znajdują się w pudełku dotyczącym Produktu.

Należy pamiętać, że skorzystanie z Gwarancji Producenta nie wyłącza stosowania przepisów prawa dotyczących prawnej rękojmi zgodności i rękojmi prawnej za wady ukryte.


Artykuł 9 - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

W ramach relacji handlowej Spółka, administrator danych, zbiera określoną liczbę obowiązkowych danych osobowych (w tym w szczególności nazwisko, imię, adres dostawy itp., które są oznaczone gwiazdką), które są bezwzględnie niezbędne do przetwarzanie Zamówienia, zarządzanie relacjami handlowymi, tworzenie statystyk i przestrzeganie obowiązków prawnych i regulacyjnych Spółki. Przechowywane są przez okres 5 lat od zakończenia Umowy.

Nieprzekazanie przez Klienta tych informacji skutkować będzie brakiem możliwości realizacji Zamówienia.

Dane te przeznaczone są do użytku wewnętrznego Spółki, ale mogą być przekazywane firmom biorącym udział w realizacji usługi, w tym w szczególności zapewniającym dostawę Produktów lub obsługę płatności.

W stosunku do tych danych osobowych Klientowi przysługuje kilka praw:
Prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych;
Prawo do sprostowania i usunięcia, jeśli dane osobowe są niedokładne, niekompletne, niejednoznaczne, nieaktualne lub jeśli gromadzenie, wykorzystywanie, udostępnianie i przechowywanie niektórych danych jest zabronione;
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych, o ile żądanie to jest należycie uzasadnione i nie uniemożliwia Spółce wywiązania się z ciążących na niej obowiązków regulacyjnych i prawnych;
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w szczególności w przypadku przetwarzania w celach komercyjnych)
Prawo do sformułowania wytycznych pośmiertnych dotyczących przechowywania, usuwania i udostępniania Twoich danych osobowych
Prawo do wycofania zgody na określone przetwarzanie (przetwarzanie dokonane przed wycofaniem zgody pozostaje zgodne z prawem)
Prawo do złożenia skargi do CNIL.

W celu realizacji swoich praw Klient może skierować żądanie do Spółki za pośrednictwem:
pismo skierowane do Spółki pod adresem AVDA de Europa Cadiz


Żądanie musi zawierać adres e-mail Klienta, jego imię i nazwisko, adres pocztowy oraz musi być dołączona kopia dwustronnego dokumentu tożsamości.

Odpowiedź zostanie mu przesłana w ciągu miesiąca od otrzymania żądania.


Artykuł 10 - PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

O ile na stronie Produktu nie określono inaczej, sprzedaż Produktów w witrynie nie powoduje przeniesienia własności intelektualnej do sprzedawanych Produktów.

Marki, nazwy domen, produkty, oprogramowanie, obrazy, filmy, teksty lub ogólniej wszelkie informacje podlegające prawom własności intelektualnej są i pozostają wyłączną własnością Spółki lub jej pierwotnego właściciela. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe nie powodują przeniesienia praw własności intelektualnej.


Artykuł 11 - SIŁA WYŻSZA

Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie swoich zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia zdarzenia losowego lub siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zobowiązań. O wystąpieniu takiego zdarzenia Spółka powiadomi Klienta najszybciej jak to będzie możliwe.


Artykuł 12 – WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

Niezależnie od postanowień niniejszego Regulaminu stanowiących inaczej, Spółka w żadnym wypadku nie może ponosić odpowiedzialności w przypadku utraty lub uszkodzenia spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem Produktu(ów) przez Klienta, w tym w szczególności modyfikacją lub przeróbką Produktu( produktów) niezatwierdzonych przez Firmę.


Artykuł 13 – ZAWIESZENIE – ZAKOŃCZENIE KONTA

Spółka zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zamknięcia konta Klienta, który naruszy postanowienia Regulaminu lub ogólnie obowiązujące przepisy prawa, bez uszczerbku dla ewentualnych roszczeń odszkodowawczych, których Spółka może dochodzić.

Żadna osoba, której konto zostało zawieszone lub zamknięte, nie będzie mogła później złożyć zamówienia ani utworzyć nowego konta w Witrynie bez uprzedniej zgody Spółki.


Artykuł 14 – ARCHIWIZACJA – DOWOD

O ile nie udowodniono inaczej, informacje zarejestrowane przez Spółkę stanowią dowód wszystkich transakcji.

Dla każdego Zamówienia podsumowanie Zamówienia przesyłane jest Klientowi drogą elektroniczną i archiwizowane na stronie internetowej Spółki.

Archiwizacja komunikacji pomiędzy Spółką a Klientem odbywa się w komputerowych rejestrach, które są przechowywane przez 5 lat w odpowiednich warunkach bezpieczeństwa. Rejestry te, w których rejestrowane są wymiany na niezawodnym i trwałym nośniku, stanowią dowód komunikacji, zamówień, płatności i transakcji pomiędzy Klientem a Spółką. Można je przedstawić jako dowód zawarcia Umowy.

Archiwizacja korespondencji, zamówienia, szczegółów zamówienia oraz faktur odbywa się na rzetelnym i trwałym nośniku tak, aby stanowiła wierną i trwałą kopię w rozumieniu art. 1360 Kodeksu cywilnego. Informacje te mogą zostać przedstawione jako dowód zawarcia umowy.

Klient będzie miał dostęp do zarchiwizowanych elementów po prostym zgłoszeniu się na adres Contact@le-papier-peint-francais.com. Artykuł 15 - NIEWAŻNOŚĆ I MODYFIKACJA CGV

Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży okaże się nieważne, zostanie to uznane za niepisane, co nie będzie jednak skutkować nieważnością wszystkich postanowień umowy.

Jakakolwiek tolerancja ze strony Spółki w stosowaniu całości lub części zobowiązań podjętych w ramach niniejszego Regulaminu, niezależnie od częstotliwości i czasu trwania, nie może stanowić modyfikacji Regulaminu ani generować jakichkolwiek praw dla Klienta.


Artykuł 16 – PRAWO WŁAŚCIWE I ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Niniejsze Ogólne Warunki podlegają prawu francuskiemu.

W przypadku jakichkolwiek trudności Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji, aby znaleźć polubowne rozwiązanie.

Wobec braku rozwiązania bezpośrednio z Działem Obsługi Klienta Komisja Europejska utworzyła platformę rozstrzygania sporów, której celem jest zbieranie ewentualnych skarg od konsumentów w związku z zakupem online. Platforma przekazuje następnie te skargi właściwemu mediatorowi krajowemu. Dostęp do tej platformy można uzyskać, klikając poniższy link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.