Często zadawane pytania
DOSTAWA i ZAMÓWIENIE
Nasze tapety produkujemy na zamówienie, pod wymiar wymagany przez klienta, a docięcie naszych projektów jest starannie przygotowywane przez nasze ekipy techniczne.
TO terminy są pomiędzy 12 i 20 dni roboczych we Francji i 18 do 30 dni roboczych w Europie i są dostarczane przez lokalny urząd pocztowy.
Rozpoczęcie liczenia dni dostawy następuje po wysyłce.
Po wysłaniu zamówienia odpowiedzialność ponosi wyłącznie osoba dostarczająca.
Możesz śledzić postęp swojej paczki na naszej stronie, klikając link obok: https://papier-peint-francais.com/pages/tracking-genie
Otrzymasz e-mail z kodem śledzenia, którego możesz użyć na naszej stronie śledzenie paczek
Nie masz żadnych kosztów dostawy.
Jeśli nie będziesz obecny podczas dostawy, zostanie pozostawiony awizo i będziesz mógł odebrać przesyłkę W najbliższą pocztę.
Nasze produkty przechowywane są w różnych magazynach, możesz otrzymać część zamówienia z wyprzedzeniem.
Wysyłamy Twoje zamówienia z różnych magazynów międzynarodowych (Stany Zjednoczone, Kanada, Chiny i Francja). Nasze zapasy są rozmieszczone w wielu centrach realizacji zamówień na całym świecie, dzięki czemu możesz szybciej otrzymać zamówienie. Oznacza to, że zamówienia zawierające wiele pozycji mogą być wysyłane pojedynczo. Możesz otrzymać jeden przedmiot przed następnym. Nie martw się, jeśli nie otrzymasz wszystkich przedmiotów na raz, pozostałe również są w drodze. Jeśli nie otrzymasz wszystkich zakupów w ciągu 20 dni roboczych, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić przesyłkę.
Należy pamiętać, że informacje o śledzeniu zostaną opublikowane 2–5 dni po aktualizacji. Dlatego jeśli nie możesz znaleźć informacji o śledzeniu przesyłki, spróbuj za jeden lub dwa dni później.
Czasami możliwe jest opóźnienie. Po wysłaniu zamówienia odpowiedzialność ponosi wyłącznie osoba dostarczająca.
Poczekaj jeszcze kilka dni i wyślij nam wiadomość poprzez sekcję skontaktuj się z nami lub skontaktuj się ze swoim urzędem pocztowym.
Skontaktuj się z naszym serwisem w klikając tutaj
Twoja przesyłka może być opóźniona z kilku powodów. Najczęstsze opóźnienia mogą być spowodowane na przykład zdarzeniami pogodowymi, opóźnieniami celnymi lub pocztowymi.
Twoje paczki dotrą do Twojej skrzynki pocztowej w godzinach otwarcia lokalnego urzędu pocztowego.
Jeśli Twoja przesyłka jest za duża, zostanie ona dostarczona do Ciebie osobiście.
Jeśli nie będziesz obecny podczas dostawy, zostanie pozostawiony awizo i będziesz mógł odebrać przesyłkę W najbliższą pocztę.
Nasze produkty przechowywane są w różnych magazynach, możesz otrzymać część zamówienia z wyprzedzeniem.
ANULOWANIE i ZWROT
Klient potwierdza, że zapoznał się z Ogólne Warunki przed wyświetleniem strony zwrotu środków. Terminy „my”, „nasz” i „Sprzedawca” odnoszą się do strony internetowej Le Papier Peint Français.
Klientowi przysługuje ustawowy termin odstąpienia od umowy wynoszący 30 dni od daty otrzymania Produktów. Koszty zwrotu pokrywa Klient.
Niestety, pamiętaj, że możemy wprowadzić zmiany w Twoim zamówieniu tylko wtedy, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, prosimy skontaktuj się z nami w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie możemy już wprowadzać zmian w Twoim zamówieniu.
Możesz anulować zamówienie tylko wtedy, gdy nie zostało ono wysłane.
Zawsze staramy się znaleźć dla naszych klientów produkty najwyższej jakości. Jednak wiele czynników mogło uszkodzić Twoje produkty podczas transportu.
Jeśli otrzymałeś wadliwy/uszkodzony przedmiot, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail z nasza strona kontaktowa aby poinformować nas o swoim problemie i nie zapomnij załączyć zdjęć/filmów, które wyraźnie pokazują problem.
BEZPIECZEŃSTWO
Metody płatności przyjęty dla zamówień są Visa, Mastercard oraz Apple Pay.
Cała witryna jest chroniona przez Protokół SSL i Twoje dane osobowe są szyfrowane.
Płatności są bezpieczne.
HURTOWO
Nasze produkty są notowane w euro.
Przeglądaj produkty, które Ci się podobają, a następnie kliknij "Dodaj do koszyka" I "Zamówienie". Wprowadź dane do wysyłki i rozliczenia i poczekaj, aż zamówienie dotrze do Twoich drzwi. To takie proste :)
Wartość i informacje o wysyłce są wydrukowane na naklejce znajdującej się na zewnątrz paczki podczas wysyłki zamówienia. Oznaczymy paczkę jako prezent dla naszych klientów. Ale Cła i podatki są obliczane i pobierane przez urzędników celnych w Twoim kraju. Jako takie są poza naszą kontrolą. Jako importer towarów odpowiadasz za wszelkie cła, podatki i inne opłaty, które Twój kraj zdecyduje się nałożyć na import.
Ponieważ opłaty są ustalane indywidualnie przez urzędników w Twoim kraju przy imporcie, nie jesteśmy w stanie podać szacunkowej kwoty opłat celnych. Opłaty różnią się w zależności od przypadku. Zamiast tego spróbuj skontaktować się z urzędnikami celnymi w swoim kraju, aby dowiedzieć się, ile opłat celnych zostanie pobranych za Twoje zamówienie.
NIE. Wszystkie nasze ceny są wyświetlane wraz z podatkiem VAT (w tym wszystkie podatki). Składając zamówienie nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów