Klient potwierdza, że ​​zapoznał się z treścią Warunki i postanowienia przed zapoznaniem się ze stroną dotyczącą zwrotów. Terminy „my”, „nasz” i „Sprzedawca” odnoszą się do strony internetowej Le Papier Peint Français.

Klientowi przysługuje 30-dniowy okres odstąpienia od umowy od daty otrzymania Produktów. Koszty zwrotu ponosi Klient.

Aby móc dokonać zwrotu, zakupiony towar musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Nie możemy dokonać wymiany ani zwrotu oferowanego produktu. Nie możemy przyjąć zwrotu następujących produktów, jeśli zostały rozpakowane:

Strajki, kryzysy zdrowotne lub jakiekolwiek inne zdarzenia stanowiące przypadek siły wyższej są zdarzeniami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu. Le Papier Peint Français nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w dostawie przesyłek podczas tego typu zdarzeń, blokujące szybkość dostawy.

Nie można zaakceptować wniosku o zwrot pieniędzy z powodu opóźnienia w przypadku zamówienia o wartości mniejszej niż 30 dni spóźnienia. Klient wyraża zgodę na złożenie zamówienia na czas, aby móc przewidzieć opóźnienia w dostawie.

Istnieje możliwość uzyskania zwrotu pieniędzy bez konieczności odsyłania zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało ono wysłane, tj. nie został nadany numer śledzenia. Po wysłaniu zamówienia zwrot pieniędzy nastąpi po odesłaniu zamówienia Klienta w przesyłce z możliwością śledzenia i otrzymaniu go przez Sprzedawcę.

Jeśli skrzynka pocztowa jest zbyt wąska lub niezależny doręczyciel wybierze inaczej, przesyłkę może odebrać w punkcie przekazującym lub lokalnej placówce pocztowej. Po potwierdzeniu odbioru przesyłki, przesyłka musi zostać odebrana w ciągu 7 dni przed jej zwrotem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę zwróconą nieodebrana w wyznaczonym czasie. Zamówienia nie można zwrócić bezpłatnie, jeśli podczas zakupu nie wybrano bezpiecznej metody dostawy. Tak zwane zwrócone zamówienie musi następnie otrzymać numer śledzenia zwrotu w celu uniknięcia jego zgubienia. Numer ten klient wysyła pocztą elektroniczną do sprzedawcy po poinformowaniu firmy La Poste.

Sprzedawca zobowiązuje się wymienić lub zwrócić każdy Produkt wykazujący wady ukryte, wady zgodności wynikające z opakowania oraz problemy z jakością powstałe podczas normalnego użytkowania Produktu, zgodnie z artykułami L.217-4 do L.217-14 Kodeksu konsumenckiego. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany zgodnie z wyborem kupującego, za pośrednictwem wybranej przez niego metody płatności lub w formie bonu do wykorzystania na stronie w ciągu 6 miesięcy. W takim przypadku koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Sprzedawca. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność towaru z umową jest nieistotna.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi zgodności towarów z umową lub wad ukrytych, Produkty wadliwe (bez winy Kupującego) lub niezgodne z zamówieniem zostaną zwrócone lub wymienione, według wyboru Kupującego. TO Produkty musieć Być zwrócono w stan W Który Oni Posiadać lato otrzymane z całość z elementy (akcesoria, instrukcje itp.) w opakowaniu umożliwiającym transport w dobrych warunkach.
Gwarancje te nie naruszają prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w artykule 4.Przypomina się, że w ramach prawnej gwarancji zgodności Kupujący:
- ma dwa lata na podjęcie działań od dnia dostarczenia towaru;
- może wybrać między naprawą lub wymianą towaru, z zastrzeżeniem warunków dotyczących kosztów przewidzianych w artykule L. 217-9 Kodeksu konsumenckiego;
- jest zwolniony z obowiązku udowodnienia istnienia niezgodności towaru z umową w ciągu sześciu miesięcy od daty dostarczenia towaru.

Gwarancja zgodności z prawem obowiązuje niezależnie od gwarancji handlowej, która może obejmować Produkt. Przypomina się, że Kupujący może zdecydować się na skorzystanie z gwarancji na wady ukryte rzeczy sprzedanej w rozumieniu art. 1641 Kodeksu cywilnego i że w takim przypadku może wybrać pomiędzy rozwiązaniem umowy sprzedaży a obniżeniem ceny sprzedaży zgodnie z art. 1644 Kodeksu cywilnego.

W przypadku zwrotów i próśb związanych z tą sekcją prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub skorzystanie z naszego Warunki i postanowienia. Wszelkie zwroty dokonane przez Klienta, które pociągają za sobą koszty przesyłki zewnętrznej, nie podlegają pokryciu przez Sprzedawcę, jeżeli Sprzedawca nie został o tym wcześniej poinformowany.

W przypadku wystąpienia błędu w modelu lub Produkcie podczas przygotowywania zamówienia, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany Produktu. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki pokrywa Sprzedawca.
Klientowi przysługuje ustawowy okres odstąpienia od umowy wynoszący 30 dni od daty otrzymania Produktów. Koszty zwrotu ponosi Klient.

Urządzenia, którego główne podzespoły zostały rozmontowane, nie można zwrócić ani otrzymać zwrotu pieniędzy. Po otrzymaniu przesyłki Sprzedawca oceni, czy stan Produktów (opakowania, akcesoriów, instrukcji itp.) jest idealny.

W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym terminie, pomimo powiadomienia przez La Poste, zamówienie nie może zostać zwrócone, jeśli podczas zakupu nie wybrano bezpiecznej metody dostawy.

W przypadku wystąpienia problemu lub uszkodzenia urządzenia należy postępować zgodnie z poniższą procedurą:

1. Prosimy o dostarczenie wysokiej jakości fotograficznej dokumentacji wszystkich otrzymanych produktów. 30 dni od daty dostawy.

2. Prosimy o dostarczenie wysokiej jakości dowodów fotograficznych/wideo przedstawiających problem, zgodnie z art. 30 dni od daty dostawy. Alternatywnie, jeśli zewnętrzne opakowanie Twojego zamówienia uległo uszkodzeniu lub zostało rozpieczętowane, możesz przedstawić oficjalny protokół uszkodzenia z urzędu pocztowego.

3. Dostarczone zdjęcia muszą wyraźnie pokazywać etykietę wysyłkową na paczce, zawierającą wagę paczki i numer śledzenia.

Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie kontaktowej. Niektóre rodzaje towarów są zwolnione z obowiązku zwrotu. Artykuły łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety i czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów do higieny intymnej i sanitarnej, materiałów niebezpiecznych oraz łatwopalnych płynów i gazów.

Aby dokonać zwrotu, podaj swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową. Może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często musi upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeżeli wykonałeś wszystkie powyższe czynności, a mimo to nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem retour@le-papier-peint-francais.com.

ARTYKUŁ 8: GWARANCJA - ZWROTY - ZWROTY PIENIĘŻNYCH PIENIĘDZY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Artykuły dostarczone przez tapeta-francuska.com są nowe i objęte gwarancją na wszelkie wady. Są one identyczne jak te dostępne w handlu tradycyjnym i pochodzą od wszystkich wymienionych wydawców i dostawców.

Jeżeli przedmiot okaże się wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, kupujący ma prawo: Na wymianę lub zwrot pieniędzy masz 30 dni roboczych od otrzymania towaru. Jeżeli termin jeżeli termin trzydziestu (30) dni przypada zwykle w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, ulega przedłużeniu do pierwszego następującego po nim dnia roboczego.

Klient jest zobowiązany zwrócić nowy lub nieużywany towar w całości, w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym, wraz ze wszystkimi możliwymi akcesoriami, instrukcją użytkowania i dokumentacją. (w oryginalnym opakowaniu celofanowym i z fakturą). W takiej sytuacji kupujący musi przesłać dowód wady(wad) contact@le-papier-peint-francais.com (opis i zdjęcia w załączeniu).

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Le Papier Peint Français® zobowiązany jest do zwrotu klientowi zapłaconych przez niego kwot bezpłatnie, za wyjątkiem kosztów zwrotu. Zwrot należy dokonać w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od daty otrzymania zwróconej(-ych) przesyłki(-ek).

W takim przypadku koszty przesyłki zwrotnej będą po Twojej stronie.

W przypadku zwrotu gwarantujemy, że zostanie on dokonany w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty otrzymania zwróconej przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem, bez względu na powód.

TO PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY NIE MA ZASTOSOWANIA DO PRODUKTÓW PERSONALIZOWANYCH, WYKONANYCH NA ZAMÓWIENIE I/LUB STWORZONYCH WYŁĄCZNIE NA POTRZEBY KLIENTA.

Przedmioty te nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Wszelkie prośby o zwrot należy najpierw wysłać pocztą elektroniczną na adres TapetryPro.